Vrijdagmiddag in Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu Vrijdagmiddag in Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu

Vrijdagmiddag in Saigon

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

11 Juni 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vandaag konden we in Ho Chi Minh City genieten van een prachtige zonsondergang, ik kon niet anders dan even stoppen (op de snelweg ja) en een foto maken.

De afgelopen weken is het regenseizoen echt losgebarsten en is het de meeste dagen grauw en grijs, waardoor dagen als deze nu een uitzondering zijn!

Nog twee weken en dan kom ik definitief terug naar Nederland. Leuk, maar ik ga toch nog even erg hard genieten van mijn laatste weekjes in Azie! :D

  • 10 Juni 2011 - 18:20

    Tabitha:

    Hier lijkt het regenseizoen ook losgebarsten te zijn.... Hopelijk hebben we over twee weken beter weer voor je! Geniet nog even van je laatste dagen in Vietnam.

  • 10 Juni 2011 - 18:52

    Inge:

    Wow... zeker weten een mooie foto zeg... :0!!
    Geniet nog van de laatste 2 weken daar, dan genieten wij daarna weer van je ;) :D! Liefs & big hug!x

  • 10 Juni 2011 - 19:11

    Nina:

    Erg hard genieten nog wel! Geniet er maar hard van dan!

  • 10 Juni 2011 - 20:46

    Benjamin:

    Mooie foto idd! Alleen jammer van die stad op de voorgrond ;)

    Wauw, 2 weken nog maar?? Time flies when you're having fun... Enjoy en succes met de laatste loodjes!

  • 11 Juni 2011 - 09:57

    Mineke:

    Geniet van je laatste Vietnam-weken!

    xx

  • 15 Juni 2011 - 11:20

    Janke:

    Wat zal ik je verslagen straks missen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aletta

De afgelopen jaren heb ik een blog bijgehouden van mijn belevenissen in Ho Chi Minh City (Vietnam) en omstreken. Momenteel woon ik weer in Nederland, maar wie weet welke avonturen er nog wachten... Want dat er nog genoeg te ontdekken valt, dat staat vast!

Actief sinds 13 April 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 165318

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2011

Werken in Vietnam

Landen bezocht: