Vrijgezellenfeestje, operatie en meer.... - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu Vrijgezellenfeestje, operatie en meer.... - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu

Vrijgezellenfeestje, operatie en meer....

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

26 April 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

De laatste weken, maar vooral dagen zijn nogal hectisch geweest…
Allereerst ben ik midden april voor tien dagen in Nederland geweest, waar ik vrij veel heb geregeld voor de bruiloft. Veel gedaan, weinig stilgezeten.
Op de terugweg een tussenstop in Singapore gemaakt, altijd leuk om daar een dag door te brengen. De dag erna moest ik echter weer gewoon werken in Vietnam en heb ik drie dagen last van een jetlag gehad (nooit eerder last van gehad!).
Afgelopen week begon ik me pas te realiseren dat ik nog maar twee maanden te gaan heb in Vietnam en nog een lange lijst met dingen die ik moet doen af te werken heb: cultuurdag, een stuk of veertig rapporten schrijven, de school overdragen aan mijn opvolger, een ouderavond voorbereiden, etc. En dan heb ik het alleen nog maar over werk… Ook op prive vlak staat er nog het een en ander te gebeuren…

Afgelopen zondag werd ik compleet verrast door mijn lieve vriendinnen met een vrijgezellenfeest. Ik werd in een ao dai gehesen (dit is Vietnamese klederdracht) en moest allerlei opdrachten uitvoeren in het centrum van de stad, zoals een Vietnamese smartlap zingen voor een backpackerscafé, mannen zoenen, “I love Alex” gillend de markt doorrennen en nog veel meer. Ik heb Vietnamezen nog nooit zo massaal complimenteus gezien; we hadden hele groepen Vietnamezen om ons heen, die meezongen, klapten en handjes wilden schudden. Echt een onvergetelijke middag gehad!

Vandaag was wederom een vreemde en onvergetelijke dag: zijn vader doneerde vandaag een nier aan Alex. Heel bijzonder natuurlijk en (ondanks dat je ervan uitgaat dat alles goed gaat) toch wel een opluchting toen Hanneke belde dat alles okay was. Vreemd om er niet zelf bij te zijn, terwijl ik me hier wel op had ingesteld (we hadden verwacht dat de operatie pas na de bruiloft zou plaatsvinden), maar ben er wel heel blij mee.

Geniet hieronder mee met wat foto’s van mijn vrijgezellenfeestje in Vietnam… :D

  • 26 April 2011 - 18:10

    Nina:

    Mannen zoenen?!??!?

  • 27 April 2011 - 06:10

    Zip:

    Haha, klinkt als een bijzonder vrijgezellenfeestje! Fijn dat de operatie geslaagd is :). En natuurlijk: hoera, van harte gefeliciteerd!!!
    X Zip

  • 27 April 2011 - 06:36

    Aletta De Bruin:

    Lieve Aletta,

    Ik lees net dat Alex toch al geopereerd is.Ik hoorde van je moeder nog vorige week dat het na de bruiloft zou plaats vinden!
    Dat de operatie nu toch eerder was dan de verwacht, is vast spannend voor jullie geweest en zeker ook voor jou op zo verre afstand!
    Ik hoop dat alles goed is verlopen en dat Alex zijn herstel spoedig mag verlopen!
    Jij heel veel sterkte met de afronding en ik hoop je te zien in Nederland
    Liefs Aletta

  • 27 April 2011 - 06:50

    Janke:

    Van Harte Gefeliciteerd

  • 27 April 2011 - 20:11

    Arja Stap:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Waarschijnlijk niet zo'n vrijgezellenfeestje zoals je zo leuk beschreef. Maar vast wel een feestje.
    Ik hoop dat alles met Alex naar wens gaat. Wel vervelend dat je dan zo ver weg zit.
    Hartelijke groeten van Arja Stap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aletta

De afgelopen jaren heb ik een blog bijgehouden van mijn belevenissen in Ho Chi Minh City (Vietnam) en omstreken. Momenteel woon ik weer in Nederland, maar wie weet welke avonturen er nog wachten... Want dat er nog genoeg te ontdekken valt, dat staat vast!

Actief sinds 13 April 2008
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 165322

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2011

Werken in Vietnam

Landen bezocht: