Eerste verhuisdozen - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu Eerste verhuisdozen - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu

Eerste verhuisdozen

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

21 Februari 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Over vier maanden vertrek ik alweer definitief uit Vietnam.
Vandaag vertrekt de eerste zestig kilo in de container van kennissen naar Belgie.
Toch vreemd, ben verder nog absoluut niet met mijn vertrek bezig namelijk!
Hoewel, dat is niet helemaal waar: Alex en ik zijn druk bezig met de trouwvoorbereidingen en bovendien speur ik haast dagelijks de vacaturesites af (geduld geduld)...

  • 21 Februari 2011 - 07:35

    Inge:

    Weer een spannende en nieuwe tijd ligt voor je!
    Als ik iets kan doen dan weet j waar/hoe me te vinden ;)

    xx

  • 21 Februari 2011 - 07:57

    Aletta De Bruin:

    Het zal wel een gek idee zijn voor je om je leven daar af te gaan sluiten en weer terug te komen naar Nederland.

    Ik wens je veel succes toe met alle voorbereidingen en hoop dat je snel een mooie baan in Nederland mag gaan vinden, maar bovenal een mooie voorbereiding op je huwelijk mag gaan krijgen.

    Groetjes Aletta

  • 22 Februari 2011 - 19:58

    Nan:

    Succes met alles, Aletta!

    Groetjes, Nan.

  • 24 Februari 2011 - 13:03

    Anke :

    Hoi Aletta, wat lees ik nu? Je komt toch weer terug naar Nederland? Waar ga je wonen? Weer in de buurt van het Rotterdam? Dan kan ik je misschien wel weer aan een baan helpen. Laat het maar weten. ankelangmuur@versatel.nl
    Groetjes Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aletta

De afgelopen jaren heb ik een blog bijgehouden van mijn belevenissen in Ho Chi Minh City (Vietnam) en omstreken. Momenteel woon ik weer in Nederland, maar wie weet welke avonturen er nog wachten... Want dat er nog genoeg te ontdekken valt, dat staat vast!

Actief sinds 13 April 2008
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 165324

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2011

Werken in Vietnam

Landen bezocht: