Dagelijkse leventje - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu Dagelijkse leventje - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu

Dagelijkse leventje

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

19 Maart 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Voor mij al een paar jaar heel normaal, anderen kunnen zich misschien geen voorstelling maken van mijn leefomgeving.

Voor het nieuwe kleuterthema over "je eigen omgeving" ben ik vandaag met camera de omgeving van de school afgelopen, om alles vast te leggen, aan de hand waarvan we later in de les gesprekken zullen voeren.
Uiteraard ben ik een stuk of wat ouders onderweg tegengekomen, die zich allemaal afvroegen wat ik op mijn vrije zaterdag in de buurt van de school deed (aangezien ik per auto een kwartier/twintig minuten van school af woon)... Ach, ben in ieder geval overgekomen als gedreven leerkracht, haha :)

Enne, waarom eigenlijk op zaterdag? Doordeweeks staan deze wegen vol met auto's... Daarom!

  • 19 Maart 2011 - 13:05

    Inge:

    Leuk om iig een beetje een indruk ervan te krijgen :D!!
    Goeie leerkracht! ;)

    Big hug & fijn wknd!

  • 19 Maart 2011 - 17:35

    Benjamin:

    Een school ?!? Het lijkt wel een kasteel! Heel wat anders als hier! Maarja... verschil moet er zijn hé ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aletta

De afgelopen jaren heb ik een blog bijgehouden van mijn belevenissen in Ho Chi Minh City (Vietnam) en omstreken. Momenteel woon ik weer in Nederland, maar wie weet welke avonturen er nog wachten... Want dat er nog genoeg te ontdekken valt, dat staat vast!

Actief sinds 13 April 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 165327

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2011

Werken in Vietnam

Landen bezocht: