Werken in Vietnam - Reisverslagen van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu Werken in Vietnam - Reisverslagen van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu

Werken in Vietnam

Momenteel werk ik op de Nederlandse School in Saigon. Het is altijd leuk om berichtjes uit Nederland te krijgen, dus ik zou zeggen: voel je vrij om iets achter te laten...

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2011

This is the end....

26 Juni 2011

Terug in Saigon

24 Juni 2011

Vakantie in Korea * DMZ

21 Juni 2011

Vakantie in Korea * deel 2

20 Juni 2011

Vakantie in Korea * deel 1
Aletta

De afgelopen jaren heb ik een blog bijgehouden van mijn belevenissen in Ho Chi Minh City (Vietnam) en omstreken. Momenteel woon ik weer in Nederland, maar wie weet welke avonturen er nog wachten... Want dat er nog genoeg te ontdekken valt, dat staat vast!

Actief sinds 13 April 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 165163

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2011

Werken in Vietnam

Landen bezocht: