Bollywood in Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu Bollywood in Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu

Bollywood in Saigon

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

30 Maart 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Heb je weken niets bijzonders te melden, lijkten nu ineens alle leuke feestjes en gebeurtenissen in een en dezelfde week te vallen.

Vanavond was het afscheidsfeest van Charles en Sandhija en hun kinderen, een Indiase familie uit Singapore en het thema was: Bollywood!
Samen met Lydia en Marge studeerde ik een heuse Bollywooddans in (of althans: dat probeerden we toch), waarvan Lydia geweldig de choreografie op zich heeft genomen.
Via een Indiaas restaurant en een kennis met Indiase vrienden konden we drie sari's lenen, wat een hele uitdaging bleek bij het aantrekken.
Uiteindelijk bleken we de vele spelden die we hadden gebruikt om de lappen bij elkaar te houden ( :D ) helemaal niet nodig gehad te hebben en heeft de gastvrouw onze sari's opnieuw omgehangen, maar dan op de juiste manier ;).

Al met al was dit een superleuke avond, waar ik nu al met erg veel plezier aan terugdenk!

Morgenavond (woensdag) wordt wederom een bijzondere avond: alle geregistreerde Nederlanders in Ho Chi Minh City mogen namelijk op een receptie komen om Willem-Alexander en Maxima te ontmoeten!
Ze zijn hier op een economische missie, ze bezoeken onder andere Unilever (hier zijn wij begin deze maand nog tijdens de cultuurdag met de Nederlandse School geweest), maar ze zullen zich ook richten op watermanagement en klimaatverandering.
Helaas staat in de uitnodiging dat het verboden is foto's te nemen tijdens de receptie, dus ik vrees dat er geen blog met foto's komt, jammer...

• 29 Maart 2011 - 17:49

Nina:

Leueueuk!

• 29 Maart 2011 - 17:56

Hanke:

Gelijk klaar voor de huwelijksdag ;-)
    Leuk om zo'n outfit eens te passen!

• 29 Maart 2011 - 18:45

Janke:

Maak je mooie foto voor je Moeder??
    Groeten

• 29 Maart 2011 - 18:59

Mineke:

Heej! Leuk zeg, super! Ziet er mooi uit!! Dat had ik wel willen zien jullie dansje!!

• 29 Maart 2011 - 19:20

Ingeborg :

misschien wat foto's van tevoren maken in je nieuwe outfit? Heel veel plezier morgen!

• 29 Maart 2011 - 21:56

Inge:

Wauw leuk joh die stijl kleding!!
    En wat zal j ma jaloers zijn mensen v/h koninklijk huis ;)!
    Zo beleef j inderdaad van alles en veel.

xx

• 30 Maart 2011 - 06:35

Benjamin:

Als je in die kleding vanavond naar de receptie gaat weet je zeker dat je in een (NL) krant komt... ;) En doe ze de persoonlijke groeten van ma, ws. kennen ze haar wel :P

• 30 Maart 2011 - 12:16

Anika: