Alweer een jaar ouder in Saigon... - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu Alweer een jaar ouder in Saigon... - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Aletta Hekman - WaarBenJij.nu

Alweer een jaar ouder in Saigon...

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

28 April 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Gisteren vierde ik opnieuw een verjaardag in Vietnam en die was, precies zoals ik wilde, na alle hectiek van de afgelopen weken/dagen, lekker rustig en kleinschalig.
Overdag moest ik uiteraard gewoon werken. De kinderen (groep 3) mochten raden hoe oud ik geworden was. Enkele reacties: "40?" en "ik denk in ieder geval ouder dan mijn moeder!" Haha, ik weet niet of dit nu positief of negatief is!

's Avonds ben ik in met mijn groepje Nederlandstalige vriendinnen gaan eten in het restaurant van mijn sportschool. Omdat ik van tevoren aangegeven had dat ik zou komen, hadden ze de tafel prachtig gedekt en een heerlijk en gezond menu samengesteld.
Mijn laatste verjaardag in Vietnam en de laatste als "single"... Toch vreemd hoe het leven kan lopen.


Alex heb ik gisteren ook heel even gesproken, het gaat redelijk goed met hem, gelukkig. Hij moet nog wel minimaal een week in het ziekenhuis blijven.

  • 28 April 2011 - 06:46

    Benjamin:

    In een sportschool had ik ook niets anders verwacht dan gezond eten! Maar als dat 'slechts' een sportschool is, hoe luxe zijn de echte restaurants dan wel niet :O?

    Btw... uit eten gaan is bij mij synoniem voor uitbundig vieren, ipv 'rustig'.... ;)

  • 28 April 2011 - 07:08

    Nina:

    "Good eats", grappig!
    Ziek er chic uit hoor, en nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig...wat zat er in die papieren rolletjes? Ziet er leuk uit in ieder geval!!

  • 28 April 2011 - 20:28

    Marja Tuk-Boode:

    Lieve Aletta. Met aandacht je verhaal gelezen. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag jonge blom!!
    Leven mee met Alex en jou en wachten in spanning je huwelijksaankondiging af.
    Veel liefs van ons
    Marja en Bert

  • 29 April 2011 - 18:44

    Inge:

    Hey lieverd!
    Nog gefeliciteerd he!! Zo te zien en lezen heb j een leuke dag gehad! Dat j maar jong mag blijven ;)

    Hugs!x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aletta

De afgelopen jaren heb ik een blog bijgehouden van mijn belevenissen in Ho Chi Minh City (Vietnam) en omstreken. Momenteel woon ik weer in Nederland, maar wie weet welke avonturen er nog wachten... Want dat er nog genoeg te ontdekken valt, dat staat vast!

Actief sinds 13 April 2008
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 165321

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2011

Werken in Vietnam

Landen bezocht: